dilek, Mide Mikrobu belirtileri Yorumu


banada gaita tahlili yapıldı ve mikyop var denildi..dr 1 aylık tedavi verdi.şu anda helipak,denol,famodin, ve motilium kullanıyorum buün 3.gün çok başım ağrıyor ve uyku hali ve halsizlik var acaba bunlar geçici yan etkilermi tedaviyi bırakmakta istemiyorum..cevap lütfen..

dilek, 21.04.2013 Tarihinde Yazdı
Cevap Ekleyin
İsminiz :
Cevabınız :
E Posta Adresi : (Sitede Yayınlanmaz)
İnsanmısınız ? :
Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
Gönderin :

Erol
04.02.2015
Dilek hanım denol aşırı baş ağrısı yapıyor ben de de öyle olmuştu .3 gün dayanabildim sonra doktora gidip ilaçları değiştirmiştim.














 

#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası |RSS Kaynağı| Yardım Forumları

Mide, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Eylül - 2017